Laddar Evenemang

Camilla Eriksson på Stockholm Operation fokuserar på tydlighet. Tydlighet översatt i varumärkeskommunikation betyder att du ökar engagemanget för ditt varumärke och försäljningen av dina tjänster och produkter. Vi är väldigt glada och stolta att Lidingöentreprenören Camilla vill komma och berätta för oss om varumärkesdriven affärsutveckling. Missa inte detta!

Vem är du?
Det spelar ingen roll vem du tycker att du är – ditt varumärke bestäms av andra.

Vart vill du?
När du vet vem du är kan vi skapa formen för vem du vill vara. Vi utgår från socialpsykologisk forskning, semiotik och Jungs arketyper.

Hur kommer du dit?
Med hjälp av varumärkesstrategin som leder dig mot dina affärsmål och din önskade position.

Camilla  är Stockholm Operations byråchef med en gedigen bakgrund inom PR och PA (opinionsbildning).

Hon har även arbetat många år som varumärkeskonsult. Det har handlat om alltifrån semiotiska analyser av varumärket till varumärkesdrivande affärsutveckling för bolag inom exempelvis livsmedel, skogsindustrin, IT, utbildning, arkitektur, detaljhandel, transporter, banker, kultur, fysisk hälsa, finans, offentlig sektor, läkemedel och energibolag.

Mest känd för allmänheten är hon nog som retorikexpert. Hon har suttit i TV4, SVT och Aftonbladet tv samt anlitats som retorikexpert av diverse andra media som Sveriges Radio, Metro, Dagens Opinion, Språktidningen m.fl. Camilla var även talskrivare för samtliga tre säsonger av tv-serien ”Livet blir bättre” som leddes av Renée Nyberg på TV3.

Utöver detta har Camilla jobbat mycket med krishantering. Och det får hon inte säga så mycket mer om än så.

Återställ lösenord
Ange din e-postadress så skickar vi ditt nya lösenord.